16 noiembrie 2009

Oui, je regrette quelque chose...

Non ! Rien de rien...
Non ! Je ne regrette rien

http://www.box.net/shared/au88sbez1f


Nu pot spune cuvintele astea cu toata sinceritatea, desi e vorba de viata mea. Ceva regret, iar regretul vine din tot sufletul meu. Daca as putea sa ma intorc in timp, in urma cu 10 ani, si sa aleg altceva... Daca... Dar nu pot. Asa ca nu imi ramane decat regretul si durerea pe care o simt pentru o zi atat de trista pentru mine.
10 ani...
Cat de mult mi-as dori sa fi putut schimba alegerea mea... Ce ma intrista atunci, acum m-ar inalta la cer, m-ar face sa ma simt un om implinit, o femeie intreaga. Desi consientizam greseala pe care o faceam, am continuat sa o fac, intrezarind parca zbaterea mea de acum...
Nu e un zbucium inutil, e doar consecinta alegerii mele...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu