2 decembrie 2009

Vis

M-am trezit cu sufletul invadat de zambete.

Am visat o scena mirifica si pentru cateva clipe am fost cuprinsa de o fericire pe care am atins-o candva... Eram cu mai multi prieteni si toti aveau copii, mai putin noi, dar de undeva - nu stiu de unde - a aparut o fetita cu carlionti si ochi mari, care mi s-a asezat in brate. Mie... De ce mie? Stiu ca emotia pe care o simteam era de incantare, amestecata cu nelamurire. In mintea mea rationalizatoare, fetita trebuia sa mearga la unul din prietenii nostri, care aveau deja copii. Eu nu prezentam interes... Dar nu a fost asa. Ea m-a ales pe mine...
Mi-aduc aminte ca m-am trezit zambind, cuprinsa de o liniste deplina... Toate spaimele mele si gandurile negre disparusera... Chiar si intrebarea lui G. "Vom fi oare parinti batrani?" a disparut din mintea mea. Nu a ramas decat liniste si speranta...

5 comentarii:

  1. "Vom fi oare parinti batrani?"
    intrebare care ma obsedeaza si pe mine.
    din pacate, DACA e sa fim parinti, da, vom fi batrani...

    ma bucur insa ca ai avut un astfel de vis ce ti-a dat liniste.
    poate chiar se va si realiza curand. cine mai stie...

    RăspundețiȘtergere
  2. cand spun din pacate, DACA e sa fim parinti, da, vom fi batrani... ma refer strict la mine si la sotul meu.

    RăspundețiȘtergere
  3. nu ai mai scris de mult. sper ca esti bine.
    te pup si sanatate multa.

    RăspundețiȘtergere
  4. la multi ani draga mea! sa iti ajute Domnul in toate.

    RăspundețiȘtergere
  5. Acum am vazut si eu comentariile... Mersi mult de tot si te pup!

    RăspundețiȘtergere